Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Sunday, December 27, 2009

Kaleidoscope Jalan-Jalan Buang Masa (Padang Besar & Alor Setar)

Aku pun tak tau macam mana terpikir nak ke Padang Besar ngan Alor Setar ni...
mula-mula ingat cuma nak ke Sungai Petani ja, tapi bila drive atas highway PLUS tu aku tergerak pulak nak ke Padang Besar, kata hati aku nak ke Sungai Petani sebab nak shoot gambar kat Dataran MPSPK...
ntah la....tapi bila ke Padang Besar lain pulak yang jadi, rambang mata nak shopping la pulak...tak sempat nak ambil gambar kat sana...hahahahahahaha...ada la sekeping dua yang sempat aku snap masa kat sana...



lepas tu balik dari Padang Besar, aku singgah di Alor Setar...hari tu cuaca amat panas..terasa bahang matahari membakar kulit...
aku park keta depan Masjid Zahir, salah satu struktur binaan tercantik di Alor Setar...memang menarik perhatian sesiapa pun yang pertama kali menjejakkan kaki di Alor Setar...
tanpa membuang masa aku snap beberapa keping gambar Masjid Zahir ni...


 

  


banyak lagi gambar yang aku snap di depan Masjid Zahir ni, tapi malas la nak upload...hehehe..
oklah, aku nak undur diri dah ni...kita jumpa lagi nanti...salam

0 comments:

Post a Comment