Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Friday, April 16, 2010

HOP Customer Day Perodua Service Johan Best

selamat bersua kembali rakan-rakan taulan sekalian...hmmmm apa cerita hari ni? hahahahaha...
aku pun takdak cerita apa..kali ni aku nak post gambar masa aku ada HOP (Hang Out Program) dengan rakan-rakan MYVians di Pusat Servis Perodua, Johan Best Perodua Services dekat Kawasan Perindustrian Ringan Bakar Arang, Sungai Petani.
Program kali ni kami buat sempena dengan Hari Bertemu Pelanggan atau Hari Keluarga di pusat dervis tersebut...kat sini ada la serba sedikat gambar yang sempat aku snap masa hari tersebut.






ni la Myvi aku...masa ni baru 5hari tukar rim sukan...hahahaha



0 comments:

Post a Comment