Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Friday, July 9, 2010

K.E.M.B.A.L.I

Alhamdulillah,

kembali kelapangan aku untuk menulis kat blog aku ni yang dah beberapa bulan aku tak update.

baru hari ini ada kelapangan untuk mengemaskini blog, sebelum ni sibuk dengan hal-hal keluarga, kerja dan lain-lain lagi.

2 minggu lepas aku sibuk dengan insiden di mana abah aku mengalami serangan jantung secara tiba-tiba (AMI).

lepas tu sibuk dengan hal-hal luar pula, hal-hal persediaan perkahwinan (beli barang kahwin, beli barang-barang hantaran dan lain-lain), hal kelab MYVIans pun ada sekali...hal kerja jangan cakap la...hahahahahahaha...penat jugak la beberapa bulan ni...

tapi tu la, Alhamdulillah syukur kepadaNya sebab memberi kesempatan untuk aku menyelesaikan semua hal-hal yang datang secara mendadak tu...Alhamdulillah, syukran....aminnn ya rabbal alaminnn....

ok lah aku pun takdak idea nak tulis apa lagi kat sini...dalam masa yang terdekat ni aku akan update gambar pulak ye.

sehingga itu, assalamualaikum... :D

0 comments:

Post a Comment