Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Saturday, January 23, 2010

Cameron Highlands, Pahang Darul Makmur

salam,
rasanya mcm agak lama aku tak update blog aku ni...bukan apa, takdak kesempatan nak buat demikian...lagi pun internet kat umah aku slow sangat...dah lebih had yang ditetapkan la...hahahahaha

ok la, kali ni aku nak share gambar yang aku sempat snap masa aku ke Cameron Highlands hari tu...rasanya banyak jugak yang sempat aku snap, tapi aku malas la nak upload banyak-banyak kat sini...maaf banyak2 kepada sesiapa yang baca blog ni ye...tp aku takkan hampakan pembaca blog ni, aku sertakan serba sedikit gambar menarik semasa aku kat sana...

so apa tunggu lagi, mai kita tengok kat tempat mana yang sempat aku snap...hahahahaha! enjoy geng!


sendiri petik strawberr...hahahaha 
  

 
Cameron Bharat Tea Plantations


 
Cameron Bharat Tea Plantations


 
lagi....Cameron Bharat Tea Plantations


 
ladang lebah?


 
Tanah Rata


 
Tanah Rata


 
kebun kaktus


 
pokok strawberry untuk dijual...RM8 per shoot..huhuhu!


 
 Cameron Highland vase anyone??


 
Night shoot kat depan salah satu Hotel kat sana...cun wooo lampu tu...



 
WST7242...hahahahaha

 
 
haaaaa...ni la tempat penginapan aku selama aku kat sana 3hari 2 malam, Desa Anthurium Apartments...murah, selesa...kira memang best la kat sini....lokasi pun antara Tanah Rata dengan Brinchang, kira tengah-tengah antara 2 pekan tu...tempat pun memang sempoi...kalau pi Cameron Highlands tu boleh la try lepak kat apartment ni...cuba, jangan tak cuba...hahaha!



hmmmmmm....oklah, aku rasa sampai kat sini jelah kot aku nak menulis kali ni...itu ja gambar yang sempat aku upload kat sini...ada banyak lagi, semuanya 300+ keping...hahahahaha....kita jumpa lagi di lain blog ya...sementara tu, salam smua....






0 comments:

Post a Comment