Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Saturday, January 2, 2010

Buang Masa @ Dataran MPSPK Sungai Petani

Salam, kita berjumpa lagi di blog baru ni...hari ni aku nak update gambaq terbaru yang sempat aku dan Cumi snap masa kami jalan-jalan kat Dataran MPSPK Sungai Petani. Dataran ni aku tak pasti bila siap sebab aku macam dah lama tak pi Sungai Petani, last aku pi masa pi butik pengantin teman abang aku bersiap masa majlis perkahwinan dia..dataran ni happening jugak la waktu malam, lampu kat dataran ni pun tak dipadamkan selepas pukul 12 tengah malam...tak macam sesetengah tempat yang lampu/spot light kat tempat tu akan di padamkan selepas pukul 12 tengah malam...kalau siang kat dataran ni pun menarik jugak, insyaAllah..aku nak pi snap waktu siang pulak kat sini lepas ni...ok la, ni aku kongsi beberapa keping gambaq yang sempat aku ngan Cumi snap masa kat datara MPSPK ari tu...

Cumi posing tepi spot light dataran


posing lagi tepi spot light..hahahaha


credit to Cumi untuk gambaq ni


HSBC Bank Sungai Petani

HSBC Bank Sungai Petani

pasu bunga..hahahaha

hmmmm...ni ja yang sempat aku ngan Cumi snap masa kat Sungai Petani ari tu...lepas settle smua, kami pi pekena KFC kat depan dataran tu...hahahahaha...ok la, aku undur diri dulu..kita jumpa lagi nanti..salam.

0 comments:

Post a Comment