Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Saturday, January 2, 2010

Kenduri Abe (Nazrul Hisam)

Pada 31 Disember 2009 yang lepas saudara Nazrul Hisam, kawan tempat keja aku ada wat kenduri makan-makan tengahari kat Kedai Makan Anggerik Biru, dekat dengan Hammer Bay..
Nazrul yang aku dan kawan-kawan panggil Abe, perkataan yang sinonim dengan warga Kelantan buat kenduri sempena kelahiran anak sulung beliau. Di samping tu kenduri ni jugak sempena meraikan kerja baru beliau di SUK Kelantan (dapat keja gomen member aku ni...hehehe)..
Jamuan ni kira macam jamuan perpisahan la..lebih kurang macam tu la...hehe...ok la ni ada beberapa keping gambar yang sempat aku dan kawan aku (Azlee & Suffian) snap masa kenduri tu...















































haaaa....dah habih dah....ni ja yang aku, Azlee ngan Pian sempat snap hari tu...so kita jumpa di lain blog ye...ada lagi yang akan datang...salam...

0 comments:

Post a Comment